Vánoční info

25.12.2009 13:54

24.12.

Tak a je to tu! Štědrý večer nastal. Dárečky si pánečkové rozdělili, jako první..prej bych jim všecko svou horlivostí pošlapala nebo v horším případě shodila rovnou stormeček. Letos se panička musela trochu uskromnit, protože dala hodně peněz do mých narozenin. Takže letos jsem dostala nový uzel, ale ne přímo takovej, jaký mi panička chtěla koupit, ale prostě o něco menší, ale na rozthání dobrý :D, Dál jsem dostala úžasnýho plyšáka - je to jak nějaká kuna nebo freta, prostě něco mezi :D no a tělo je váleček, který píská - z toho mám dost! No a pak mi koupila balíček sušených šlach a baliček dalších sušených mňamek, prý mi po Vánocích zase něco nakoupí..hlavně to sušený, to miluju !!! Tak doufám, že si zase s paničkou užijeme krásný rok a od léta do toho zapojíme výmarku. (Teda doufám..:) ) No a konečně nám taky hvězda začala hárat..a to 19.12. , páni kluci jsou zatím v klidu, takže už jen počítáme dny, kdy zase půjdeme s bandou ven :)

21.12.

No a jelikož měla panička ředitelské volno, vyrazily jsme ven hned ráno. Byla teda šílená kosa, ale jinak bylo moc hezky. Venku jsme byly asi 1 - 2hodiny. Víc se nedalo vydržet, natož ještě fotit. :o) No, takže aspoň něco, co panička nafotila si můžete prohlédnout.

 
 
 20.12.
 Dneska šla ven s Lauris mamka...podle toho, taky vypadají fotky, ale nevadí, aspoň že se Lauris prošla, když já jsem nakupovala dárečky.