Vánoční čas

25.12.2011 19:24

Předem se velice omlouváme, že jsme poměrně dlouho nepřihodili žádnou aktuálku. Bohužel mi jaksi nevycházel čas, tak to zkusím dohnat teď o svátcích.                          

Nebudu sem vypisovat jednotlivé dny, spíš to tak nějak shrnu.

LISTOPAD

Jako každé jiné dny, jsme listopad trávili procházkami. Párkrát se k nám přidaly i holky s Ivčou. a jinak jsme si vystačili sami :). Užívali jsme si nádherných slunečných dní, sem tam jsme pocvičili, ale opravdu větší část jsme věnovali procházkám. 

Laurinka se o Garpika nádherně stará, ale taky pěkně žárlí, když někdy zůstane sama doma a my s Garpem někde venku lítáme po polích a cvičíme (no cvičíme -spíš zkoušíme nové věci a pilujeme ty zažité). 

 

 

 

 

 

 

odkaz na celé album s dalšími úžasnými fotkami: https://lauris.rajce.idnes.cz/6.11._-_pole/

odkaz na fotky z procházky s holkama: https://lauris.rajce.idnes.cz/11.11._prochazka_s_Mittnerovic_holkama/

 

 

 

 

 

 

 

 

odkaz na fotky z mrazivé prochajdy: https://lauris.rajce.idnes.cz/listopadove_mrazeni/

Kromě těchto úžasných procházek, jsem Garpíka trošku zasvětila do lovečiny, no jak jeho první setkání se zvěří dopadlo, to se můžete podívat na níže umístěných fotkách.

V nejbližší době se ukážeme na těchto výstavách:

7.1.2012 - NVP Brno

4.-5.2.2012 - DUO CACIB Brno (MVP)

PROSINEC

Asi polovina tohoto měsíce probíhala podobně jako ten předchozí. Rozdílem, je jen to, že se začínáme více připravovat na naši lednovou výstavní premiéru, trenujeme hlavně běhání v kruhu a samozřejmě postoj :). No jsem velmi zvědavá, jak to vše dopadne. Každopádně, ať už to dopadneme jakkoli, nebudeme věšet hlavu a další výstava pro nás bude jen další výzvou! V kruhu se setkáme s bráchou Bredem (Beau Braidy), na kterého jsem moc zvědavá. Tak nám držte palce :)

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

další fotky zde: https://lauris.rajce.idnes.cz/18.12._a_19.12./

Dále jsem byla s ,,děckama" na sice krátké, ale za to bezchybné procházce. Podařily se mi totiž ukořistit bezva fotky :P, což je u Garpa celkem úspěch. 

 

 


 

 

 

 

další úlovky zde: https://lauris.rajce.idnes.cz/20.12/

PRVNÍ CVIČENÍČKO :)

Dnes jsme se rozhodli zkusit pár nových věcí s Garpem. Nabalili jsme tašku (zaječí kužku a kačenu). Jako první jsme zkoušeli povel ,,hledej" ..malej nevěděl o co ,,go", ale po chvilce to pochopil a začínal trošku šmejdit sám! 

Pak jsme zkusili první vlečku! Moc jsem od ní neočekávala, protože povel ,,hledej, stopa" jsem nikdy před Garpem neřekla, tudíž nemohl vědět o co jde. Nicméně, brácha natahl vlečku kačeny - první Garpova reakce byla ta, že se celej třepal, kńučel a já jsem měla fakt co dělat, abych ho udržela. Brácha se vrátil (aby nešel Garp za ním, ale po stopě) a vyrazili jsme. Za mého povzbuzování se na stopu úspěšně napojil a pak už jsem za ním v podstatě vlála :), dopracovali jsme se až ke kačeně, Garpik ji bez váhání vzal a s radostí utíkal ke mě ♥. 

Pak jsme hledali ve vysoké trávě, v krytinách..Garpik běhal s chutí a radostí. Pak jsme natahli vlečku do vysoké trávy a opět..kachna nalezena a přinesena! No a jako poslední jsme zkusili aport do těchto nepřehledných míst, kde Garp prokázal opravdou chuťovost a výdrž, protože na poprvé nenašel, ale hned se vrátil a šmejdil po okolí tak dlouho, dokud nenašel..no je to zkrátka můj šikula nejšikovnější a mám z něj obrovskou radost. Bohužel z této ,,akce" nemám žádné fotky ani videa..tak snad příště ♥

No a závěrem bychom všem chtěli popřát Veselé Vánoce a další úspěšný rok 2012! Kdo by chtěl níže vložené PFko, tak ať se ozve na e-mail a já mu ho ráda pošlu :)