Silvestrovský večer a 1.1.2009

04.01.2009 12:47

Večer byl opět dnem ,,D". Střelbu na honech nebo tak to zvládám dobře, ale tohle bylo na mě moc. Panička mě dala domů, protože ti blázni pyrotechnici začali střílet snad už kolem 21:00. Já jsem už chytala panickej záchvat a kńučela jako o život. Ani na jídlo jsem neměla chuť. Panička se mnou teda počkala venku, abych se aspoń trochu najedla. Pak mě dala domů a i tam jsem pořád kńourala. Pak mě panička uklidňovala a až jsem byla v celku klidná, tak jsem si šla lehnout. Chvilku jsem si hrála s pískacím plyšákem. Panička se divala na telku a já jí spala pod nohama -kdyby náhodou... Pak mě šla panička vyvenčit, abych se doma nepočůrala.Tak jsme šly. Bylo to už celkem v pohodě a tak mě panička nechala aspoň chvilku venku. Jenže pak asi v 23.30 začala střelba ještě větší. Panička pro mě zas letěla, aby mi nedej bože ještě z toho hráblo. Doma jsem byla už OK Radši se ani neodvažovala ode mě odejít a na ohňostroj se divala z okna. Tím mi moc nepomohla. Já jsem furt za ní i k tomu oknu lezla a chtěla jsem se dívat s ní. Ale přitom mě to tak strašně dunělo v uších.  Pak jsem odběhla a strachy jsem se doma vyčůrala. Za to se paničce omlouvám.Ona to ale pochopila a v klidu to ulidila. Pak mě radši nechala už celou noc doma, protože někteří chytráci stříleli i ve 3 ráno! Pustila mě i do postele a tam mi bylo nejlíp, protože jsem byla hodně blízko paničky a nic mi nehrozilo.

1.1.2009 jsme šli s paničkou a její mamčou na procházku. Moc jsme toho nenafotily, ale něco přece. Na to se mužete mrknout jak do galerie tak na www.lauris.rajce.net .