Říjen

10.10.2010 17:51

Krásný slunný víkend jsme si s Laurinkou doslova užily. Po dlouhé době, jsem na sebe oblékla ,,zelenou" a vyrazila s Lauris cvičit. Jak jsem zjistila, tak budeme muset opět zapracovat na stopě..:). Cvičily jsme na louce za Hartlůvkou a pak jsme vyrazily dál do lesa. Když jsme šly skrz louku k lesu, tak se Lauris sekla a začala větřit. Jen tak z hecu jsem ji nechala ať ukáže, co jí přišlo pod nos...no frajerka začala pomalu postupovat vpřed a já jsem sledovala okolí, abych ji případně hned odvolala. Abych to zkrátila, tak nakonec našla zalehlého zajíce a nebyla by to Lauris, kdyby se za ním neproběhla..(jinak u retrívrů je pronásledování do 200metrů dokonce žádoucí). Na kraji lesa zase nasávala, jenže to už bylo něco, co jsem cítila i já (nejspíš nějaká zdechlina), takže jsem ji rychle přivolala k noze. Překvapivě se chovala velice dobře a v lese šla max 5m od cesty, takže si nedopřála žádný ,,výlet" za zvěří.  :)

Jinak se těšíme na procházku v Nížkovicích, která už jen čeká na určení datumu!! Takže čekejte na (snad už) pravidelnější dodávání novinek. :)

No a našim příznivcům se omlouvám za skoro 3-měsíční pauzu webu.

Po kliknutí na fotku, budete odkázáni do fotogalerie ..