Procházka s Betty + lovečina + leháro

20.02.2010 16:58

S Bettynkou :

Snad 2 měsíce jsme neviděly Betynku a její paničku Dášu. To se, ale tento týden změnilo a holky za náma přijely. Vyšly jsme jen na louku a dozadu do lesa, protože jsme vyšly docela pozdě. Na holkách byla vidět šílená radost, z toho že se vidí. Holt spolu jim to šlape. Tak za týden snad zajedeme my do Rousínova a až trochu všechno po oblevě oschne, tak se vypravíme taky do Nížkovic za Terkou a Chessim.

Cvičení :

Dneska mě přepadla šílená chuť jít s Lauris na stopu. Takže jsem neváhala skoro ani chvilku, vzala ajíce a šla natahnout vlečku, pak jsem se vrátila pro Lauris. Mimochodem dneska to byla Laurinčina premiéra - vzaly jsme totiž kilovou atrapu a tu zatím jen zkoušela nosit. Lauris cestu k začátku stopy, dost táhla - jak se těšila :) z toho jsem usoudila, že to snad bude ok. Konečně jsme došly k lesu a já ji s povelem ,,vpřed" vyslala. Měla ale docela ztížené podmínky - složitá stopa (mezi keříky a klikatá) a ještě k tomu tající sníh, který jí bránil v rychlosti. Na chviličku se mi ztratila z dohledu a já jsem myslela, že se na stopu vykašlala a nebo ji vyrušilo něco co bylo důležitější. Po chvilce se objevila i se zajícem. Až na to, že atrapu chytla hned z kraje (tudíž se jí to hůř neslo), tak to byl velmi dobrý výkon. Cestou domů mě pořád otravovala a chtěla si zajíce donést domů sama. Tak jsem si řekla ,,jak chceš" a dala jí zajíce. Skutečně ho donesla až domů a celou cestu machrovala :-D a tvářila se velice vážně :).

Jinak ještě přidávám nějaké domácí fotky: