Podzimní pochod 27.9.08 se členy KK Vyškov

01.10.2008 16:26

Měli jsme sraz na cvičáku v 8:30 a měli namířeno do Račic.Cesty se zúčastnili Němečtí ovčáci Argo,Dixi,Ero,Falco,Dona, Českoslovenští vlčáci - Iz a Barry, Sibiřský husky Čada a já Zlatý retrívr Laura :-). No né, že by mi ovčáci vadili, ale vadilo mi, že jich byla převaha a dokonce Dixi na mě byla dost ostrá :-(! Pak se ukázalo, že né každy ovčák je zlý a třeba Argo nebo Dona se se mnou kamarádili.Přes Drnovice a lesy do Pístovic jsme přišli s hospodě ,,U mlýna" Tam se páníčci občerstvili a dali čajíček a my chudáci psi jsme byli uvázaní jako kůl v plotě! Já jsem ale štěkala jako na poplach,takže si mě panička vzala k sobě.Přešli jsme do Račic kde si páníčci dali oběd a já s kamarády jsem měla možnost si aspoň trochu odpočinout.Překvapivě jsem vydržela bez štěkání ležet před hospodou asi 3/4 hodiny.(nejspíš to bylo únavou :-d) Zpět jsme šli přes Luleč, kde jsem se s paničkou odpojila.No inu nevím kolik jsme ušli km, ale pro představu jsme s paničkou přišli domů v 17:00..Celý den bylo krásné,teplé a slunečné počasí. Fotky jsou už na webu :-)