Laura a Chester 13.12.

13.12.2008 16:38

Dlouho jsem Chessiho a Terču neviděla a tak nám panička začla domlouvat procházku.

Konečně dneska přijeli. Docela jsem byla udivená, když mě panička pustila na verandu a tam stál Chester. No málem jsem to tam samou radostí zbořila. Konečně jsme vyrazili. Hnedka jsem si s  Chessim poběhala. Šli jsme na Martin a odtud k Pístovickému vysílači až na Hartluvku. Na louce u sv. Martina jsme s kámošem narazili na myšičku a norovali a norovali..paničky fotily a smíchy se mohly strhat. Byla to sranda. Pak jsme ušli zase kus dál a na rozlehlé ploše s vysazenými stromky následovalo další focení. Že by mě to teda bavilo to se říct nedá :D. Pak jsme šli do kopce do lesů směrem na vysílač. Tam jsme se s Chessim poprvé kočkovali a zaběhali si. Paničky byly udivené jako kdyby přiletěly z Marzu :D Pak Terča dala Chessimu uzel, no byla bych blázen kdybych ho nechtěla. Snažila jsem se mu ho zebrat a prý to vypadlo fakt zajímavě.  Pak byl zádrhel. Zapíchaly se mi trny no packy a to mě fakt bolelo. Panička projevila svoje nadání na veterinu a trny mě rychle vytáhla. Pak jsem vesela letěla za Chessim. Cestou jsem proběhla snad všema kalužama co byly na cestě. V lese byla super mlha. Paničky nemohly proto skorem fotit, protože jsme na těch fotkách vypadali jako v metrixu. To je trochu štvalo. Pak panička našla klacík, o který sme se s Chessim pak taky tahali. No byla to paráda. U Hartluvky jsme se potkali s Behiškem. Terča měla strach, aby Chessi nezačal zuřit a tak si ho držela zkrátka. Stejně si myslím, že by se nic nestalo.Ale jistota je jistota. Prý to zkusíme příště..Takže pokud to vyjde tak nás bude na prochadě víc a víc... Celej den byl fakt super. Fotečky jsou na www.lauris.rajce.net nebo v galerii na webu a u Chestera ve fotogalerii.