Laura a Betynka 9.1.

11.01.2009 10:26

Hned co panička přijela ze školy, tak se k nám stavily holky z Rousínova a šlo se na procházku. Z Bett jsem měla obrovskou radost a hned jsem to dala znát. Pořád jsem ji otravovala a snažila se jsem se ji pořádně prohnat což se mi dařilo. Celou cestu jsme se motaly kolem kopanin u hřbitova. Mě to teda moc nevadilo, ale panička, která se marně snažila něco vyfotit, tak měla pěkně zmrzlé ruce. Panička teď na mě bývá docela naštvaná, protože teprv te´d si asi začínám užívat života a jaksi mě nezajímá nějaký přivolání. Když chytnu stopu tak neznám nic jinýho. Říkala, že kdybych měla papíry a mohla ke zkouškám tak ať stopuju jak chci. Jinak řikala, že je zase moc spokojená s mým chováním k pejskům. Dřív sem se s nimi moc nebavila a teď to vyloženě vyžaduju. :D Cvičák teď taky pěkně flákáme, protože se nám nechce vstávat brzo ráno do toho mrazu. No jinak procházka se líbíla i rousinovačkám. Bety prý dokonce usla v autě a stávkovala při vystupování.. Myslím, že po dlouhé době našla kámošku, která její aktivitu zmenší. :D

fotky v galerii a na www.lauris.rajce.net