Koupačka a houbaření

29.10.2008 16:08

Předevčírem mě panička koupala :-!. Ale když jsem za to dostala vepřovou nožku hned jsem se s ní usmířila :-P. Ten den bylo vše OK já byla čistá a podle mě smradlavá, ale panička říkala že krásně voním :-D..Ale druhý den jsme se s rodinou rozhodli jít na houby. Sice je už skoro listopad, ale úlovek byl i tak velký, Nasbírali jsme plný koš hub. Já jsem celou dobu lítala po lesích, což je u mě něco jako pro lidi svátek.Už jsem nemohla, ale panička řekla že si za to mužu sama a nemám pořád tak lítat- pak že jsem tak unavená. No co užmusela jsem jít dál. Zanedlouho na mě čekalo příjemné překvapení a pro paničku skoro infarkt. Objevila jsem koryto s vodou ve kterém jak naznal Peťa - brácha paničky se válely prasata. No to bylo něco pro mě. Panička mě sice málem zastřelila, ale pak se jen smála.