FOTOsmršť :o)

16.01.2010 19:23

No přes týden byla poměrně krize. Panička se furt jen učila, takže se mnou chodil víceméně páneček.

15.1.

Vyrazily jsme po delší době společně ven. Byl to příjemný oddych od učení. Lauris byla taky ráda, že jde se mnou..takže dělala kravinky. :) Taky jsme s sebou vzaly zaječí kůže a zmenšeninu bažanta. Bylo to příjemné zpestření po delší době. Tentokrát jsem nenašlápla stopy, protže Lauris není tak blbá, aby čuchala, když se může řídit mojí stopou v probořeném sněhu :D, takže jsem spíš jen aportovaly. Zkoušela jsem po odhození aportu, aby hned nevystřelila, ale nějakou dobu zůstala ležet a pak odhodila další aport..takže vlastně takový ,,marking" . No držela se poměrně hezky, ale jako všechno, to chce trénink a čas.Navádění totiž není žádná hračka. Jde o to, aby pes mimo jiné věci, pořád sledoval nebo vnímal pána a jeho povely..což Lauris mírně zapomíná :o) 

 

Cestou jsme potkaly dalšího goldena z Lulče - Nera. Bydlí kousek od naší další kámošky goldenky Elišky :o), tak třeba se k nám někdy přidá a vyrazíme společně na prochajdu.

No a další novinkou je to, že Tarence (Tara z Muchovy boudy) přibyl doma nový kamarád. Je to Xerouš (Xero z Muchovy boudy) - nádherný černý labík, mazel jak se patří. Doufám, že brzo si tyhle ,,mucháče" brzo zase vyfotím. :) jinak viz. www.muchovabouda.cz odchovy (T, X)

16.1.

Jsem dneska vyrazila za paničkou k babičce do Císařova (pár km od Přerova). Chtěla se mnou vyrazit ven a seznámit mě s ,,pometlem" Lilou.Jak probíhala cesta v autě..to panička neví, ale za sebe musím říct, že to bylo celkem OK. Když jsem ji zase po dni viděla ve dveřích, tak to byl šoking. Kňučela jsem jak malé štěně..no oddanost sama :o) Vzala Zorču - starší kíženka a vyrazily jsme. Lila zůstala doma, protože prej ještě nějak moc chůzi na vodítku nezvládá a přivolání taky ne :(. ..joo kdyby si vzali goldena jako jsem já, tak by to šlo samo :) Venku to bylo solidně namrzlé, takže mi to pořádně klouzalo a paničce eště víc, protože měla jen botasky - a pak kdo je tele! Bylo fakt hezky a zima..mě to teda nějak nebralo, ale paničku jo. Fotila zas jak divá až jí prsty pomalu mrazem upadaly :D

Najednou jsem zmerčila cosi v dálce, jak se to pohybuje. No co jiného v poli to mohlo být než srna nebo zajíc? Takže jsem vyrazila..panička to mírně nepochopila, protože žádné zvíře neviděla..jen viděla jezdit auta. No a já až jsem přeletěla lán pole a za ušima sem měla řvaní paničky, jak mě volá zpátky, tak sem se sekla a zjistila, že to bylo jen auto a zase se vracela zpátky. To mě panička nadala, protože nesmím odbíhat a už vůbec ne nereagovat na zavolání. Zas jí chudině houpnul tlak :D a hučela na mě jestli sem normální toto dělat, že příště uvidim, nebo ať se těšim, že si na mě koupí nějakej ten el. obojek, abych konečně pochopila co po mě chce. JÁ jsem se opět tvářila, že mě to vůbec nebere. Tak jsme šly dál. Zorča furt někde čuchala a skoro jsem si jí navšímala. Najednou jako by přišla invaze zajíců..z několiík stran se sbíhalo zajíců a zajíců...to bylo moc pro moje nervy. Panička mě držela za obojek a furt mě hypnotizovala slovy hodná, nesmíš nebo zůstaň - no jak u bláznů, jako bych to neslyšela už 1000x :o) Prý jsem se držela celkem slušně, ale věděla jsem, že kdyby mě pustila, tak bych se neudržela a nějakého zajíce bych prohnala. U babičky jsem se seznamovala s další černou kříženkou - Lilou. Je to fakt fantasmagorias. Furt po mě skákala a oblizovala mě, jako bych byla snad její matka nebo co. Seděla jsem, uši stažené dozadu..jak jsem nechápala. Pak přišla Zorča a taky mě začala oblizovat. To už jsem si řekla, jestli jim náhodou nehrabe :-D! Zhruba do půl hodiny to skončilo. Panička sbalila saky paky a vyrazily jsme domů. Byla jsem fakt ráda, že to mám za sebou..a uvítala jsem, když mi otevřeli kufr a řekli hop :)