DUO CACIB Brno - 7.2.2009

09.02.2009 19:20

Tak na tenhle den jsem se dlouho těšila. Sice jsem kvůli němu musela vstávat o víkendu v 7:00 abych stihla autobus v 8:15. Když jsem se konečně v 9:00 dodrkotala do Brna, tak jsem spěchala do Vańkovky, kde jsem měla sraz s Terkou od Chestera a její kamarádkou. Shledaly jsme se celkem rychle :). Rychle jsme doběhly na tramvaj, která jako načasovaná stála na zastávce. Nastoupily jsme a vyjely na BVV. Tam jsme prochodily pavilony, ale zasekly jsme se v pavilonu ,,G", kde to bylo bezvadně naplánované. Byly vedle sebe kruhy VOK a MOK, za MOK byl kruh GR a opodál LR a jetě kousek dál Setrů. Bylo to úžasné. Setkala jsem se tam se Sylvou (majitelkou CHS Mok), probíraly jsme fenky i pejsky v kruzích i situaci v její CHS. Rozuměly jsme si bezvadně a měla jsem tu čest vidět Ishtara (odchovánka posledního vrhu) živě. Maďaři mě zklamaly. Tím se nechci dotknout chovatelů ani samotných pejsků. Holt nebyli to psi podle mých představ a aspoń jsem si  dokázala, že ne to co je na fotce vypadá tak i ve skutečnosti.  Zklamání bylo velké a odcházela jsem s pocitem, že zvolím jiné plemeno. Fenka, která by mi mohla dát krásnou a i velkou fenku, nevypadává ze hry. Musím to doma ještě probrat, přece jen to není zvířátko na rok, ale na dlouhatánskou dobu. Přesunula jsem se tedy ke kruhu VOK. Tam už jsem se lépe naladila. Fenečky byly nádherné, ale nejvíc jak jinak Eliška v předvedení Ivy a Gina v předvedení Lenky. Obě dokončily ŠAMPIONA ČR a tak jim moooc gratuluju, holt jsou to šikulky a kdo ví, třeba zrovna od nich budu mít doma malou šeidvku... Laurince jsem z výstavy přivezla velikánskou kostičku, kterou zblajzla na posezení :)

Vlevo: Lenka s Ginou (Eternal Vision At Sirius Nova)

Vpravo: Iva s Eliškou (Enchanted by Elita Sirius Nova)

Fotky jsou na www.lauris.rajce.net a v galerii