DUO CACIB Brno 6.2. - 7.2.

13.02.2010 19:53

Ve dnech 30.1. - 6.2. jsem byla na lyžáku, takže tu bylo mírně mrtvo. Teď už se nikam na delší dobu nechystám, takže se vše vrátí do normálu. Díky sobotnímu návratu z hor (6.2.) jsem propásla 1. výstavní den CACIBU..což mě mrzelo, a proto jsem si nenechala ujít alespoň neděli. Z hor jsem byla dost unavená a tak jsem tak tak stihla autobus do Brna. Naštěstí jsem ho stihla a v Brně se sešla s Terčou od Chessiho a vyrazily jsme na výstaviště.Zamířily jsme rovnou do pavilonu s chovatelskými potřebami, který jsme - jen tak pro zajímavost, prošly snad 50x. :o). Terča si kromě haldy sušených mlsků pro Chessiho (žaludky, plíce, hrtany..) odvezla taky první věcičku pro šediváka - šedé výstavní vodítko. Já jsem v tomto ohledu spíš porovnávala ceny a vybírala věcičky, které časem chci nakoupit. Jinak Laurince jsem dovezla mega dlouhý sušený hrtan, dále velikánskou chrupavku, 2 uši a 1 prasečí nožku. Po velenakupování jsme se přesunuly ke kruhu výmaráků. Jen pro informaci - Gina (Eternal Vision at Sirius Nova) se výstavy nezúčastnila, protože se doma připravuje na roli maminky. :)

Klasicky jsme fandily SiriusNovákům! Nejvíce jsme se těšily na Pankyho (Hanky Panky With Sirius Nova - tatínkem je Axel Sireva Minstergate Paganini, který je i tatínek našeho budoucího přírustku). Panky si vyběhal CAJC a následně porazil svoji soupěřku z třídy mladých fen -  Lailu (D´Laila Sirius Nova Af Fala Love´a) a získal ocenění Jun. BOB!! Nezapomínáme ani na Elišku(Enchanted by Elita Sirius Nova) -  ségra Giny, která si vyběhala ocenění CAC a tím dokončila GRANDšampiona ČR!! Takže veliká gratulace! Caciba ve třídě psů získal Archie z Pankráckého vršíčku a Caciba ve třídě fen získala Eliška (Essence Of Life Sirius Nova) - další ségra Giny, která si nakonec odnesla i BOBa!!! 

Jinak dneska jsme se s Lauris vrhly na očistu - koupání, šamponování :) Lauris šla poměrně s klidem do koupelny a skočila si do vany, zvuk vody se jí moc nelíbil a samotná koupel s šamponem taky ne. Sem tam si ze mě udělala srandu a v nečekaném okamžiku mě nahodila, takže příště ji nejspíš půjdu koupat v plavkách :-D, abych toho neměla moc na sušení. Po koupačce dostala za odměnu sušenou chrupavku a půl dne ležela u topení. Když jsem naznala, že je dostatečně suchá, aby se mohlo jít na prochajdu, tak jsme vyrazily. Obešly jsme kostel sv. Martina a zdejší lesy a cestou domů jsme to vzaly kolem Tary a Xera. Z Xerouše je správný telátko a čím dál tím větší mazel :o). Zítra vyrážíme k babičce na zabíjačku a určitě něco pro Lauris ukořistím na papu..jinak dopředu mám domluvené, že mi děda vyudí uši a kůže.