Behišek, Artušek a Laurinka 10.1.

11.01.2009 10:43

Tuto procházku měli převahu spíše páni kluci, ale já jsem stejně byla pořád vůdce. Behišek si pořád dokazoval nad Artušem, že je to velkej kluk, ale jak si dovolil na mě, tak by hned dostal na holou!  Kluci si pořád něco vyříkávali a škádlili se, tak jsem si hleděla svýho. Konečně když se trochu uklidnili, tak jsem provětrala Behimu nohy, protože s Artim toho moc nenaběhal. Byla to sice převaha větších psů než jsem já, ale očividně pochopili, že i když jsem menší tak nejsem trdlo co si nechá všechno líbit. Na mě si prostě ani jeden nedovolil a když už tak stačilo po nich trochu zahučet a byl klid. Prošli jsme se až do Pístovic a zpátky. Nebyla moc velká zima a sluníčko krásně svítilo, takže bylo ideální počasí na procházku. Já jsem pořád podlehávala svým loveckým pudům a přivolání od paničky mi bylo ukradený..za to se na mě zlobila :(. Takže prý bude muset přitvrdit na výciku ,,ke mě" -do doufám, že nepřitvrdí moc.! Jinak dneska jedu za Bety do Rousínova a nejspíš pujdeme zase do Olšan. Betynku mám v plánu zase unavit až k spánku. Doufám, že se mi to povede a pak vám sem přihodím fotky a článeček. Určitě je na co se těšit!

fotky v galerii a na www.lauris.rajce.net