Aktuální dění + procházka s Nížkovákama 16.11.

19.11.2009 15:02

15.11.

Tuto neděli bylo až překvapivě hezky a teplo. Vyrazily jsme proto hned po obědě ven. Cílem bylo udělat si nějaké fešné fotečky, ale hlavně se pořádně projít. Šly jsme klasicky kolem hřbitova a pak na pístovický vysílač. Šly jsme pozvolným tempem, nebylo proč spěchat :). V okolí pístovického vysílače bylo nehorázné bláto, ale Laurince to vůbec nevadilo, ba naopak :)..zatímco já jsem se prodírala přes ostružiní, tak ona si vesele šmatlala tunami bláta :D No venku jsme byly dobré 2 hodinky i víc, domů se nám však ještě nechtělo a tak jsme daly echo Peťovi s Behiškem a ti se k nám pak přidali. No zabrousili bludištěm lesních cest za Hartlůvkou směrem do Pístovic. Chvilkama jsem se trochu ztrácela a nevěděla, kde se nacházíme..ale jak se říká ,,všechny cesty vedou do Říma", tak u nás platí, že všechny cesty vedou do Pístovic nebo do Drnovic a při lepším zas zpátky do Lulče :o)

Jinak musím moc pochválit Lauris, protože za celou cestu si nenerazila skoro žádnou stopu a když už tak se nechala vcelku lehce odvolat :)

laurisrajče.net

 

16.11. - Návštěva Chessiho a Terči

Tak jsme se zase po dlouhé době sešli. Tentokrát u nás v Lulči :o) Lauris byla zase celá paf, když viděla Chessiho u nás na verandě. Namířili jsme si to klasicky na Hartlůvku a k lesům za ní. U Hartlůvky Terča vytáhla dummyka a Chess z toho byl celý pryč. No já jsem čekala, že Lauris se na koupání vykašle, protože byla přece jen trochu zima. K mému udivení tomu tak nebylo. Lauris chytla rapla a vyloženě se dummyka dožadovala a chtěla aportovat. Když Chess lezl z vody, tak na něj hučela, že chce ten aport :) Po pravdě jsem ji do vody nechtěla pouštět, aby se nenachladila, ale jí se prostě nedalo odolat. Procházka se nám moc líbila, sice z toho panička chytla nějakou chřipku, ale už je jí prý líp a zase brzo pofrčíme ven.

No a taky nám Terča dovezla dárečky!! :)

Lauris dostala nádherný obojek se známkou od RED DINGA fialové barvy a od Dáši a Bett dostala ještě vodítko, též od Red Dinga. Takže holky mooc Vám děkujeme!

No a ode mě dostala obojek s vodítkem od Bracca, bude se cvičit :)

 

laurisrajče.net