6.12. Mikulášská prochajda

06.12.2008 16:13

Takže na to, že je 6.12. tak to dnes vypadalo jako na podzim. Svítilo sluníčko, obloha byla bez mráčků. Ráno mě panička koupala. No děs běs! Zase jsem byla nasmrádlá tím šamponem, ale aspoń jsem se dneska mohla válet v posteli. Pak jsme šly ven a panička mě varovala před kalužemi. Už už byl pokus si lehnou, ale panička byla rychlejší a odtáhla mě.Dnešek byl zase jedním přínosným dnem pro web. Panička mě nafotila snad ze všech stran, ale dneska jsem i pozovala, protože dlouho žádné focení nebylo. Doufám, že se po 14dnech dostanu zítra na cvičák!! Už to panička fakt zanedbává a pak mě bude nadávat, že zapomínám povely! :-D Drzost tohle!! Už se těším na ty překážky a, že udělám radost paničce a bez rozmýšlení přeběhnu ,,žebřík" -kladinu. A vytřu jí zrak tím jak bduu poslouchat. Jinak dneska šel Peťa na hon do Citova. Třeba mi zas dovalí bažanta :-D a doufám, že mi ho už panička nebude vnucovat a říkat drž. Prý to se mnou zkusí na stopě. Toš sem zvědavá. jinak dnešek byla fakt fajn, škoda, že se mnou nešel i Behišek nebo klíďo Chester. Fotky jsou už v galerii.