29.1.

29.01.2009 19:56

Tento den byl pro paničku důležitý. Rozdávalo se Vysvědčení a musím říct, že když jsem to viděla, tak už chápu proč jsme jednu dobu tak málo chodily ven. Furt se totiž učila, aby měla co nejlepší průměr, protože se na rok 2010 už bude hlásit na SŠ. Jen by mě zajmalo jak to bude všecko stíhat, když mi bude pořizovat tu maďarku. Prý, že to nějak zvládne no..tak teda jí budu držet palce. Ještě, že hodlá jít na zdravku tady ve Vyškově, aspoň na nás bude mít čas.

Dneska ač se paničce moc nechtělo, protože venku byla příšerná fujavice a zima tak jsme šly ven. Vzaly jsme s sebou mamku Jess a Bessi s paničkou Katkou. Cestou jsme potkaly výmaří holčiny s Ivčou (Elišku a Bonnie). Mamka si s nima fakt zaběhala a myslím, že ještě párkrát a bude mít figuru jako já :). Já jsem situaci okukovala z povzdálí. Pak mi panička házela klaciky, ale pak se přihnala Bonnie a za ní Eliška. Takže bylo po klacíkách, protože jakýkoli aport mi Bonnie čmajzla. O jeden jsme se dokonce přetahovaly, ale jen chvilku, protože pak křupnul na pulku, takže jsme obě vyhály :D. Myslím,že ještě pár takových procházek a budu si s holkama zase rozumětjako dřív. No jo Eliška a já už nejsme ta malá trdla, která si spolu dřív hrála jak to šlo, obě máme svoji hlavu a svou dospělou povahu. Stejně si myslím, že až k nám přijde prcek, tak se zase vrátím do štěněčího věku a budu to prožívat ,,znovu " s ní. Holt procházek není nikdy dost a já doufám, že už bude Betty po te kastraci v pohodě a zase ji pořádně proženu už mi to fakt chybí a budu muset vzkázat Chessimu, že chci jít ven 19.2. to je totiž datum, kdy se konala naše první společná procházka uskutečněná jen a jen díky internetu!