27.12. Prochajda s Bettys a Chestrem

27.12.2008 20:00

Po Vánocích jsme smluvili další prochajdu. Tentokrát zase u nás. Původně jsme měli jít i s Behiškem. Což by byla docela smečka. Jenže bohužel si páni kluci šli pěkně po krku a došlo i na krev. Na to už jsem se nemohla dívat a radši jsem si šla hrát s Bett. Behišek natrhnul Chesimu koutek u oka a docela ošklivě mu tekla krev. Terča zahájila první pomoc a snažila se krvácení zastavit. Kluci dostali náhubky a my jsme mysleli že to bude už v pořádku. Opak byl pravdou. Pořád šli proti sobě. Jenže Chessi by si Behiho ani nevšimnul, ale Behi pořád otravoval a to se ani jednomu nelíbilo. Znovu po sobě vyjeli. Chessi si zkousl koutek, ale asi vší silou a krev tekla už jak z oka tak z pusy. Už jsem myslela, že procházku rozpustíme, ale Behišek se odpojil a my jsme naštěstí pokačovali dál. Všichni jsme lítali navolno, ale Chess byl ještě trošku zmatený a tak si nás moc nevšímal. S Bett jsem lítala zase jako střela a všecko jsem si užívala. Pak jsme šli do dooost dlouhýho kopce a naštěstí ne moc prudkýho. Vyšli jsme u rozcestníku ,,U Tří javorů" nad Olšany. Směřovali jsme k farmě Bolka Polívky. Konečně jsme dorazili. Šli jsme k ohradě za zvířátkama. Byl tam velbloud, ale ten ležel takže žádná sranda nebyla.  Pak byla ohrádka s lamami. To je zajímavý zvíře. No a jak jsme tak obdivovaly s paničkou toho tvora, tak jsme na to doplatily. Lama se otočila a pořádně frkla na paničku a ta byla orosená jako kdyby vylezla ze sauny! Fakt čuně to zvíře. Já jsem se chtěla s ní zkamarádit, ale ona asi moc ne a i přímo na čumák! To už bylo fakt hodně...málem jsem dostala infarkt. Radši jsme šli k ohradě, kde byl pštros. No stál tam jak socha a moc mě nazajímal. Ale pak se začal přibližovat a natřásat peří, abych jako viděla, že je větší. To sem se lekla a tak sem po něm začala štěkat. Myslím, že pes je jediný inteligentní zvíře..! Pak si nás paničky fotily a já jsem se kochala koníčkama. Konečně jsme přešli na louku kde nás zase paničky pustily. Lítali jsme jako střely, ale už z posledních sil. Paničky už jen motaly nohama a skoro necítily nohy. Ceslá trasa měla 10-12 km. Z toho Terča usoudila, že nehodlá absolvovat dogtreking!

zbytek super fotek na www.lauris.rajce.net nebo na www.vymar-lab.webnode.cz