22.12. předvánoční prochajda s Bettynkou

27.12.2008 19:04

Panička kvůli tomu vstávala dost brzo, aby stihla pánům domácím povalečům navařit, protože mamča nebyla doma a holky měly přijet už na 11 hodin. Panička tedy navařila a poklidila, ale holky se neobjevovaly. Dáša nám pak volala, že se zpozdí a tak jsme se s paničkou válely u televize.  Konečně zazvonil zvonek a holky byly před dveřmi. Vyrazili jsme na prochajdu lulečskými lesmi kolem pístovického vysílače. Podařilo se mi Bett naučit rochnění v kalužích. Vedla si fakt skvěle a paňuchy nevěřily svým očím. Lítaly jsme po lesích a skoro celou cestu jsme byly puštěné navolno. Geniální!! Pořád jsme se tahaly o klacíky a panička fotila. Nebylo toho moc, protože vždycky se jí podařilo vyfotit jen šmouhy :-) .. Okruh teda panička dneska přepískla. Sice je to naše obvyklá trasa, ale toho pohybu s Bett bylo fakt dost. Pak na to stejně doplatila. Doma pak hekala jak je unavená a že dneska ji z postele dneska nikdo nevytáhne. Betty prý spala i cestou domů v autě. Což je u ní veliký výkon. Ale stejně to byl super den. S Betynkou jsem se vylítala jak to šlo a paničku moje aktivita už nepřekvapuje. Všechny jsme byly unavené, ale paničky víc protože i další den necítily nohy.

To jsem zvědavá jak bude panička stačit až ke mě přibyde i maďarka!!!

vice fotek na www.lauris.rajce.net a v galerii