16.1. Zimní focení

17.01.2009 12:04

Tak panička usoudila, že sice chodíme na dost procházek a fotíme fotíme, ale na těch fotkách to není taková ta moje pozovačka. Vyrazily jsme na místo, kde bylo asi nejvíc sněhu, aby fotky vypadaly fakt zimně. Šly jsme obejít rozlehlá pole nedaleko domu. Vždycky tam proháním zajíce a bažanty, takže tam panička se mnou moc nechodí, protože mě pak nemuže zavolat. Jenže teď mi udělala radost a šly jsme tam. Sněhu tam bylo docela dost, až jsem se místy propadala. Panička pořád obhlížela terén, kdyby náhodou uviděla nějaké zvíře at mě stihne co nejdřív zavolat. Fotila a fotila, mě se to libilo a docela hezky jsem pozovala. Pak po poli běžela srnka, panička ji neviděla a tak jsem se za ní rozběhla. Paničku už chytaly nervy a začala dlouze pískat. Když jsem to uslyšela, tak jsem se zastavila a panucha zas zařvala ke mě. Nevím jak jsem se dokázala ovládnout, ale vrátila jsem se. Panička měla obrovskou radost. Ve sněhu jsme dělaly fakt vylomeniny, ale bylo to super, protože tento tyden se mnou panička nechodila ven kvůli pitomejm pisemkám. Když jsme byly u remisku, kde vždycky větřím bažanty, tak mě nechala dělat si svou práci po svém. I když vyletěl bažant dokázala jsem se ovládnout a jen se za ním dívat. Panička nevěřila vlastním očím. Myslím, že ted tam budeme chodit častěji...protože vidí, že klidy před zvěří docela začínám zvládat. Pořád mě fotila a házela aportek. Bezva...Panička usoudila, že když po mě otho chce hodně málo, tak poslouchám na slovo, ale když je to samé sedni, lehi, čekej a bla bla bla..tak to jde z kopce. Prochajda byla super a fotky se moc vyvedly.

fotky na www.lauris.rajce.net nebo galerie