11.12. Vánoční nákupy

12.12.2008 21:14

Ty se sice konaly beze mě, ale prý budu z dárečků moc šťastná.

Byla jsem dnes sice 8 hodin ve škole, ale ani to mě neodradilo od nákupů pro Laurinku, Chessiho a Bettynku. Jeli jsme do Brna a zrovna jak naschvál se tvořily kolony a o dopravě ve městě nemluvím! Konečně jsme přijeli do HORNBACHU, kde nakupuju pro hafiky ve velkém. Dneska jsem ani neštěřila, řekla jsem ši, že dárků a věcí pro sebe si mohu koupit každý den, ale co ten pejsek? Vždyť ten má jen to co mu páníček naloží a bohužel u některých majitelů ani to ne. Nabrala jsem spoustu tašek pamlsků na váhu. Pak 3 balíčky sušených plic, čumáčků a oušek. bylo toho fakt hodně - celkem za 630 kč. Pak jsme se zastavili ještě ve Vańkovce (nákupní centrum), tam panička koupila ještě ,,zubní kartáček" a to Betty a Lauru, ale to pro Lauris bude dárek od Dáši a Betty spolu s nějkýma hračkama nebo mlskama. Tyhle dvě věci mi Dáša zaplatila. Pro Chessiho mám taky nachystanou kopu mlsků. Jinak jsem ještě koupila pískacího ježka,nový kartáč. Od Terez a Chestera ,, nevím" co dostane. A i kdybych to věděla nepovím. To se dozvíte až v povídání o Štědrém dni.