10.12. a 12.12. Procházky s výmarkama Eliškou a Bonnie

12.12.2008 21:06

Tyhle dny a chvíle byly dost náhodné. Procházky nebyly domluvené, ale přes to jsem se po dlouhé době potkala s výmarkama EliškouBonnie . Iva -jejich panička byla taky moc ráda,že mě vidí a zase mě jen chválila a jako vždy hodnotila můj ocas a osrstění :D Paničky si skvěle pokecaly. Opět přišla řada na moji budoucí kámošku maďarku. Iva nám nabídla pomoc při loveckém výcviku! Panička byla mooc ráda, protože se bála, že s ní bude muset jezdit někam daleko. Takže je to ideální i pro mě. Budu vídat svoje kámošky častěji a něco se zase přiučím. S holkama jsem toho sice moc nenalítala, protože je to dost dlouhá doba co jsem se s nima viděla. A navíc já se raději držím zpátky. Panička ale věří, že až budeme s holčinama chodit častěji tak se to zlepší. Takže se moc těším a aspoň si pomalu zvyknu na to, že moje kámoška nebude zrovna nejvíc chlupatá :D