1.2.2009 Nová várka sněhu

01.02.2009 17:02

Dneska sněžilo non stop celý den. To nám, ale vůbec nevadilo a vydaly jsme se do Pístovic. Cestou jsme se zastavily na zahradě u rybníka Chobot, tam jsme se málem nedostaly, protože zámky byly přimrzlé. Fotilo se o 106 i když padal ten sníh. Mám dost společných fotek s paničkou :)  (Konečně)! Dneska se ve mě nezapřela moje povala vodního psa a i když sněžilo a byla asi -2 tak mi to nevadilo a vlítla jsem do vody a chytala plovoucí kusy ledu. Pak jsem se tahala s klackem, který měl a to NEKECÁM aspoń dva metry. Panička to stihla vyfotit, tak kdo by nevěřil může se mrknout. Další týden by jsme měli jít konečně na prochajdu s Dášou a Betty. Pak tak za  14 dní i s Terkou a Chestrem. Jinak paničkna pořád básní o MVP Brno - Duo CACIB 7.2. -8.2.. Prý pojede na oba dny :(:( !  Ale já myslím, že to zvládnu, aspoń si pak líp vybere to štěndo a za to mi to fakt stojí. Takže příští víkend si užiju s pánečkama od paničky :)

Na začátku jsou ještě fotky z 31.1. -prochajda s Behiškem (lepší je najet rovnou na odkazovanou stránku -www.lauris.rajce.net)