Výběr šediváka aneb představujeme Vám..

14.09.2011 15:55

Jelikož nám dneska počasí na procházku nepřeje, rozhodla jsem se toho využít a doplnit sem nějaké nové informace ohledně šediváka. Jak už někteří víte, nebudeme mít holčičku, ale kluka.

Je to pro mě veliká výzva a hlavně nová zkušenost - vzhledem k tomu, že jsme zatím vždy měli doma fenky a když už psy, tak to bylo hooodně dávno. Věřím, že to všechno zvládneme, už kvůli tomu, že mám pár známých, kteří mi blíže ukážou svět myslivecké kynologie a pomohou s výcvikem - a na to se velice těším :)).

Jistě jste napětí, kterého z kluků jsem si vybrala a ptáte se proč?, jaké bude mít jméno?, jaké máme plány..

Díky úžasnému přístupu chovatelů jsem mohla štěňátka sledovat (dá se říct) od narození, takže jsem mohla pozorovat jejich růst, projevování, zkrátka vše..a za to jim patří velký dík. Vybírala jsem mezi pejsky s bílou a hnědou stužkou. Mojí prioritou bylo hlavně to, aby byl pejsek co nejvíce podobný Elišce (ve výrazu hlavy), jak jinak jsem také vybírala podle barvy, stavby, chování a v tom všem mě utvrdil pejsek s bílou stužkou ♥. Je to pejsek světlé barvy, pěkně modelované hlavy (co mě u hlavy a výrazu velice překvapilo, je velice podobný výrazu našeho výmařího kamaráda, krasavce - Tylera) no a co se povahy týče, bude to spíš kliďas, což mi vyhovuje. :)) 

3.týden

Jméno do PP pro naše zlatíčko jsme vybrali: Bright Berry Z Lulečských lesů (bright = jasný, zářivý, veselý, živý, rozzářený, bystrý) a jako volací dostane jméno GARP. Proč Garp? Hledali jsme jméno důrazné, lehce vyslovitelné, ale zároveň takové u kterého můžeme vytvářet zdrobněliny. V užším výběru jmen u mě rozhodlo také to, že jsem si pod nějakým jménem představila psa a tímto stylem jsem postupeně svůj seznam protřídila, až nakonec zůstal Garp, Garpík,..

4.týden

5.týden