Procházky a naši kamarádi

19.06.2011 21:43

 Naši kamarádi

(po kliknutí na fotku se dostanete do celého alba)

Laura a Ron

Skoro po 4 letech se za námi vrací Laurinky bráška Ron a jeho rodinka. Z Rona vyrostl nádherný pes s mohutnou hlavou a skvělou povahou. No a jelikož nám teď bude na blízku, tak vás sem budu dávat další info a fotečky. Nu posuďte sami, na kolik jsou si s Lauris podobní a zda se vám líbí tak, jako mě. :)

 

 

 

 

 

 

  Laura a Sally

Sallynka je naše nová labradoří kamarádka. Zpočátku jsem měla docela strach, jak bude seznamování s Lauris vypadat, vzhledem k tomu, že Lauris s prckama nemá moc trpělivosti, ale nakonec mě mile překvapila. Hned při prvním setkání stanovila hranice a další procházky už probíhaly bezvadně a jsou teď super kámošky, myslím že až ,,malá" povyroste, tak budou k neudržení :) Jinak na svůj věk si hodně troufá a z ničeho nemá strach, což je super a ještě k tomu celkem dobře začíná chápat co se po ní chce..no uvidíme , jak se jí povede dál :))

 

 

 

 

 

 

  

Laura a Gora

Gorinka je pro změnu fenka Německého křepeláka a s Lauris se seznámila u nás doma, kde byla z důvodu, kdyby bylo potřeba dohledat nějakého divočáka. Lauris se k ní chovala, jakoby ji znala už léta..:D, tahaly se spolu o hadry, provokovaly se ke hře. Po procházce dostaly holky véču a pak jsem je načapala, jak spolu spí na dece, takže Lauris asi nebude mít nějaký extra problém s dalšími psy na svém ,,území", což je pro mě jedině pozitivní poznatek..skrz náš budoucí přírustek :)

 

 

 

 

 

Lovečina

Asi tak před týdnem, jsem se s Lauris rozhodla oprášit zajócha a udělat si stopu a pár aportů. I když to bylo po dlouhé době a v docela velkém vedru, tak si Lauris vedla celkem dobře, ale bylo na ní vidět, že ji to nebaví tolik, jako to, že si stopu sama narazí a zvěř (živou) najde sama. No, ani se jí nedivila, takže jsme to nechaly po stopě a pár aportech být.

Místo toho, mě tento týden překvapila až moc. Byly jsme na procházce, já jsem seděla na trávě, Lauris chodila po louce za mnou a já ji sledovala - taková odpol. pohodička :P. No, jenže Laurinka začala šmelit...Začala hledat a své tempo zrychlovala, mě už bylo jasné, že výsledkem bude bažant nebo zajíc, protože vždycky když tohle dělá, tak něco najde. Jenže co, Lauris se najednou zastavila, zvedla packu a nasávala vzduch - vystavovala, pak se pomalými kroky posouvala vpřed a vypíchla zajíčka, toho trošku prohnala, ale na asi 3-4. písknutí se vrátila zpátky. No šikulka moje, asi se tím vystavováním připravuje na výmarku, protože retrívři správně nevystavují, takže další důkaz o tom, že mám doma originál ♥.