Laurinka a Chester 16.11.

16.11.2008 18:47

Dneska jsme se narychlo vyparvily do Nížkovic za Chesterem a Terčou.Přijely jsme asi kolem 14.00. Terka nás už na dvoře čekala a chystala si věci. Chess hlídkoval u branky a vítal nás.Na dvoře na mě čekalo překvápko. Nevěděla jsem, že si Terez pořídila kočku. Byl to zrzavý kocou se jménem Bret. Ten trouba přede mnou zdrhnul na strom - bábovka jedna!!! Pak z něj stejně málem spadl :-D .  Terča a Chess už byli připraveni na prochajdu a tak jsme vyrazili.S Chesim jsme lítali po poli a hledali myši. Paničky se bavily jak jinak než o psech. Na poli jsem vydolala ze země myš - živou no ale když jsem si na ni omylem lehla, tak to jen zapískalo a bylo po ní :-(..Chester na mě jen nechápavě koukal. Holky se smály , ale když jsem se s ní chtěla válet na zemi hned bylo po srandě.Z pole jsme přešli do lesa. Tam se mě zmocnily moje lovecké pudy. Bylo to jako v ráji. Až pak panička uviděla nohu z divočáka, tak mě hnedka naháněla jak ohrožený durh. Fakt nechápu proč!! Jindy do mě furt hučí ,,hledej stopa" a te´d když bych konečně mohla ukázat svůj talent mě odychtla :-D  Jenže věděla proč. Zdechliny mi totiž nehorázně voní, rozhodně víc než ty vůně co na sebe šplíchá panička.No a jak jinak - určitě bych se v tom začala válet a panička by asi v autě omdlela.Došli jsme k Jalováku ( Jalovému dvoru) Kochali jsme se přírodou a paničky si nás fotily v postoji. Já jsem stála jak přikovaná, ale Chessimu se moc nechtělo stát a tak si spíš sedal a Terču tím pěkně štval! Nechápu proč jako, chtít po nás takový blbosti.Pak jsme to hupem vzali přes les na pole a zpátky.Paničky furt jen kecali o VOK ( Výmarských ohařích krátkosrstých) a MOK ( Maďarských ohařkách krátkosrstých) ..Furt jen , jak se těší až se všeci proběhnem, jak budeme lítat na výstvy a zkoušky. No, ale prý nás to vůbec nemusí štvát, protože budeme jezdit s nimi a držet jim aspoń palečky. A výcvik nás taky nemine .. Takže jsem šíleně zvědavá jak to dopadne. Jinak se můžete podívat k Chessimu na web a jejich fotky na (www.vymar-lab.webnode.cz ) a u mě jsou fotky v galerii a nebo na (www.lauris.rajce.net )