Květen

06.06.2012 18:14

Květen byl pro nás měsícem plným radosti a zároveň se stal tím nejhorším v roce :(.

Ve dnech 12.-13.5. jsme se zúčastnili dvoudenní výstavy v Bratislavě. Premiéra ve třídě mladých pro nás nezačala moc dobře - první den jsme si vyběhali VD4 :(, naopak druhý den se Garpík moc líbil a kdyby nedělal v běhu kravinky, tak měl i na víc..no konečný verdikt byl V2.

 

Dále nás čekalo zasvěcení do světa myslivosti a to Klubovými zkouškami vloh ve Vážanech u Vyškova. Natrénované jsme sice docela měli, ale velké šance jsem nám nedávala. Nicméně Garp pracoval výborně a p. rozhodčím se jeho zapálení moc líbilo. Když mi řekli, že jsme vysoko v první ceně, stačilo mi to..byla jsem nadšená a štěstím se mi chtělo brečet. Nakonec jsme získali 204 bodů z 228, ale na to, že jsme spolu s Bredem a Babetkou byli nejmladšími psy na zkouškách..to byl úctyhodný výkon a já jsem byla na Garpa nesmírně pyšná.

Bohužel, po tom co se nám začalo dařit a já měla pocit, že lepšího psa mít nemůžu, se stalo něco strašného, nečekaného a od života totálně neférového :(. Den 29.5. bych nejradši vymazala ze svého života a nejlépe i z kalendáře. Byl jsem na ,,nemocenské" a brácha za mnou doběhl se slovy: ,,Prosím tě, pojď na dvůr psi za mnou vůbec nejdou"..šla jsem..otevřela boudu a v tu ránu mi vše bylo jasné :( :(. Garpík ležel, nehýbal se..Laura se k němu tiskla a hlavu měla položenou na jeho zádech. Byl to ten nejhorší pohled na moje dvě lásky..

Na Garpa jsem čekala celkem 3 roky a tak rychle jsem se s ním musela rozloučit. Nechápu proč se to muselo stát, po tom všem, co jsme spolu prožili. Měli jsme tolik plánů, byli jsme sehraný pár, vše nám šlo od ruky, bez větších překážek..Bolí mě to moc, byl to ten nejlepší přítel, kterého jsem měla a navždy zůstane v mém srdci ♥!! Garpíčku, doufám že je ti tam nahoře dobře a že děláš všechny ty lumpačiny, které jsi tak rád dělal. Myslím na tebe při pohledu na každou tvou fotku a vzpomínám na naše společné chvíle..je mi to moc líto. S láskou..M + Laura

Garpík byl neuvěřitelný pes. Pes plný energie, radosti, lásky a chuti k práci. Letos jsme měli v plánu PZ a SZVP, dle našeho výcvikáře se mohl už letos předvést klidně na VZ - což myslím stojí za zmínku, vzhledem k jeho věku. Odešel nečekaně na torzi žaludku :(