30.10. - Lauris slaví 5.narozeniny

07.11.2011 18:47

Tak a je to tady, moje princezna už je zase o rok starší a to ode dne 30.10. kdy oslavila své 5.narozeniny. Nicméně její věk nic nemění na její aktivitě, chtivosti učit se něčemu novému..a když má teď Garpíka, tak se zdá jakoby se vrátila o pár let zpátky. Tvoří s ním nerozlučnou dvojici. Je až neuvěřitelné, jak malouška zvládá - ze začátku jsem totiž měla veliký strach, jak ho přijme skrz její povahu, protože je to takový mamánek, na 100% poslouchá jen mě, když jsem pryč tak smutní, hledá mě a dělá uraženou - je prostě úžasná. Skrz její exteriér a nenahraditelnou povahu, mě velice mrzí že jí nedopřeji štěńátka nebo lépe, že po ní jedno nebudu mít. Bohužel :(. Ale posuďte sami, mít malého Garpíka, který má vše před sebou a do toho kopu štěňátek, to by se vzhledem k ostatním mým činnostem asi těžko zvládalo, když už teď Garp vydá za 2 :). Takže Laurinko nejláskovatější, přejeme ti všechno nejlepší, hodně zdravíčka, co nejvíce trpělivosti s Garpem ♥ a mnoho dalších, tak skvělých let, jako byly ty předchozí.