Troška cvičení..

22.01.2012 19:52

Sem tam chodím s Garpem na pole, prohledáváme remisky a různé krytiny. Snažím se o povel ,,hledej vpřed" a trochu směrování do stran, no a pokud se zadaří, tak zapojujeme i klidy. 

Garp ,,hledej" pochopil poměrně rychle, prohledával terén v okolí a vždy se po chvilce vrátil, aby si zkontroloval, že jsem mu neutekla :). Je úžasné s jakou radostí pracuje, vždy když ke mě přibíhá nebo odbíhá nahodí svůj šťastný pohled, tlamičku dokořán a oči mu jen svítí - tak moc ho to baví. Pár výlehů a bažantů už částečně vystavil..abych upřesnila - malej moc dobře ví, že tam něco je, ale zatím neví jak se zachovat, takže obchází ..sem tam vystavuje, přijde ke mě a ,,volá" mě k místu, kde něco našel.

Jinak zkoušíme drž, pusť...to u nás zatím probíhá všelijak. Malej pořád moc nechápe, co se po něm chce...přinesl by první a poslední, ale drž ne a ne :(. No moc to zatím neřeším, protože se chystáme na výcvik do Těšan, kde snad pochopí..:).

A v poslední řadě se musíme pochlubit s perfektním povelem ,,ke mě" s předsednutím a to jak slovně, tak píšťalkou. Lehni nám už taky docela jde, ale hlavu na down položí zatím jen někdy..Takže tolik k našim začátkům opravdového výcviku.

 

 

 

 

 

 

 

více fotek: https://lauris.rajce.idnes.cz/pole_9.1.2012/